klachtenprocedure

HCA Den Hoek streeft ernaar kwalitatieve opleidingen en lezingen te organiseren op professionele wijze en in nauw contact met cursisten, docenten, vakverenigingen en andere nauw betrokkenen. Als er klachten zijn, proberen we dat dat in goed overleg met de betrokken partijen op te lossen. Mocht dat niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kan er een klacht worden ingediend die door een onafhankelijke commissie zal worden beoordeeld.
 

Klik hier als u meer over de klachtenprocedure wilt lezen.

Download klachtenformulier HCA den hoek.pdf.

 

KLACHTENFORMULIER
Vul s.v.p. het volledige formulier in. Na registratie ontvangt u binnen 10 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht.
Gegevens indiener klacht
Aanhef
Voorletters en Achternaam
Correspondentie gegevens
Adres
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
Mobiel nummer
De klacht heeft betrekking op (naam en functie betrokkene)
Omschrijving klacht (s.v.p. de klacht zo concreet mogelijk omschrijven met indien mogelijk vermelding van datum en lokatie)
 
Eventuele suggestie ter verbetering dienstverlening/voorkomen van herhaling:
Datum:
Handtekening:

Captcha:


 

 

Healthcare-Academy Den Hoek ~ Bisschopsweg 2 ~ 3732 HW De Bilt (Nederland) ~ T:+31 (0)633688491 E: info@healthcare-academy.nl

 

Volg ons via  Facebook:

                                              

 

 

©2011 Healthcare- Academy Den Hoek || Concept : Techmarq ; ontwerp : Dedicated People; Techniek : Manipal Digital Systems